Heerschop Online

Heerschop Online maakt merken en organisaties online beter zichtbaar door het creëren van relevante en onderscheidende content. En het gebruik van moderne internettechnologie. Heerschop Online inventariseert de bestaande content, creëert redactionele pijlers, zet de strategie uit, creëert nieuwe content en meet het resultaat.Heerschop Online wil graag zijn kennis en kunde toepassen bij ondernemingen die bijdragen aan een betere wereld, een beter milieu en/of een betere samenleving.

Troelstralaan 126
1335CK
Utrecht
www.heerschoponline.nl
Rechtsvorm: Eenmanszaak
uc
Impactdoel
Wij wllen graag 60% van onze klanten uit dit umfeld bedienen.
SDG's
1 - geen armoede
2 - geen honger
3 - goede gezondheid en welzijn
6 -schoon water en sanitair
7 - betaalbare en duurzame energie
8 - eerlijk werk en economische groei
9 - industrie, innovatie, en infrastructuur
11 - duurzame steden en gemeenschappen
12 - verantwoorde consumptie en productie
14 - leven in het water
15 - leven op het land
17 - partnerschap om doelstellingen te bereiken
Branche
Circulaire & duurzame productie
Intern. ontwikkeling & fairchain
Voedseltransitie & natuurbehoud
Impactgebied
Bouw & onroerend goed
cultuur & recreatie
Deeleconomie
Energievoorziening
Facilitaire dienstverlening
Financiële dienstverlening
Horeca & voeding
journalistiek & ICT
Logistiek
Media
Mode
Onderwijs
Productie & assemblage
Reizen
Technologie & telecom
Zakelijke dienstverlening

Ontdek meer ondernemers

Duurzaam Utrecht 2030
1 - geen armoede

burgerinitiatief om Utrechters met smalle beurs te helpen op hun manier duurzamer te leven

Fenny Faber
12 - verantwoorde consumptie en productie

Mijn naam is Fenny Faber en ik ontwerp duurzame mode onder het label FENNY FABER. De slow fashion collectie is minimalistisch, speels en comfortabel. Duurzaamheid staat

De Ontdekhal
4 - kwaliteitsonderwijs

In een oud tuincentrum staan bouwketen, zaagbanken, grote bakken met scrap, racebanen en genoeg ruimte om kinderen en ouders helemaal hun vrije gang te laten gaan.